TOESTEL OMRUILEN TERUGSTUREN

#- toestel omruilen terugsturen -#

Is uw toestel defect? Hebt u uw abonnement opgezegd? Of hebt u zich bedacht na een online aankoop?
In al deze gevallen dient u uw toestel terug te sturen.
(decoder/modem/mobile coverage extender/gsm of tablet/ander toestel)
Kies via deze link > Een toestel omruilen of terugsturen, uw situatie uit
en bekijk hoe u uw toestel kunt terugbezorgen:


# Defecte Decoder Omruilen #

  • Defecte Decoder Omruilen 

    Omruilen Via UPS (vroeger Kiala) Punt

    ⌘ defecte decoder of modem omruilen
    Belangrijk: 22/11/16:
    Vanaf nu kan men geen defecte Decoder of Bbox meer ruilen in een Proximus Center/shop

    Proximus (Helpddesk 080022800 of Privébericht op Forum/Twitter/Facebook)
    kan via UPS(kiala) een omruiling inplannen, door je privé gsm nummer en UPS punt
    in je buurt, door te geven. (je kan zoeken op postcode via deze Proximus ► link)
    Je zal dan in de komende dagen een sms ontvangen
    eens het pakket is aangekomen op het UPS punt.
    Vergeet niet je oude decoder met stroom-kabel/-adapter
    mee te nemen in een dichtgeplakte doos.

    Als je via Forum/Twitter/Facebook onderhandeld hebt, zal men vragen in een privébericht 
     je gsm nummer + UPS punt naar keuze (https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL)
    mede te delen.
    (privé bericht op forum naar het proximus team, kan je via deze link versturen:
     https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)

    PS: Alleen nog aangekochte toestellen zoals plc en wifi bridge kunnen via de Proximus winkel.
    Decoders en modems zijn niet meer beschikbaar in de shops.

    Uitleg van een Proximus medewerker (18/03/2017)
    V5 decoder omruilen zal terug een V5 decoder zijn.
    (Op dit moment zijn de meeste swaps nog via Kiala/UPS* punt; 
       maar in sommige gevallen kan dit thuis via Bpost gebeurren )
    Je moet de voeding mee nemen en decoder in en doos.
    Deze worden dat terug gestuurd naar Proximus.
    En je krijgt en nieuwe V5 mee.
    Je moet wel de afstandbediening bijhouden daar deze niet mee omgewisseld word.
    PS: Op dit moment is er nog stock van v5 en v5mini.
    De stock van v4 is tijdelijk uitgeput.
    Defecte decoders worden terug gestuurd en hersteld vandaar
    dat er nog V5 decoders zijn.
    Deze zijn hetzelfde als de V5 compact (mini) op de display en HDD na.

    * Momenteel werken wij enkel via een Kiala/UPS punt, althans voor particulieren
    (voor Bizz klanten is er een andere procedure).
    De verdeling via bpost is nog steeds in onderzoek.


     Wat met modem en decoder na opzeg?
      Je kan deze binnenbrengen in een Kiala punt.
      Best eens bellen naar 0800 22 800
      De Kiala labels worden je via e-mail opgestuurd.

    Je kan ook je tv-abonnement opzeggen via www.proximus.be/opzeggen.
    Voor de decoder in te leveren ontvang je dan per e-mail een Kiala-label.

     

De commentaren zijn gesloten.